Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12161
Назва: | Педагогічні умови формування професійної спрямованості майбутнього інженера в процесі вивчення іноземної мови |
Автори: | Молотай, Л.А. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтоване навчання професійна спрямованість інженерна спеціальність іноземна мова individual-oriented training professional orientation engineering profession foreign language |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються і аналізуються форми і методи особистісно-орієнтованого навчання, що сприяють формуванню професійної спрямованості студентів інженерних спеціальностей. |
Опис: | The article deals with the forms and methods of individual-oriented training which favour the forming of professional orientation of engineering students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12161 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
молотай.pdf | 83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.