Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолотай, Л.А.-
dc.date.accessioned2012-04-24T05:51:12Z-
dc.date.available2012-04-24T05:51:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 37.01:811-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12161-
dc.descriptionThe article deals with the forms and methods of individual-oriented training which favour the forming of professional orientation of engineering students.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються і аналізуються форми і методи особистісно-орієнтованого навчання, що сприяють формуванню професійної спрямованості студентів інженерних спеціальностей.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна спрямованістьen_US
dc.subjectінженерна спеціальністьen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectindividual-oriented trainingen_US
dc.subjectprofessional orientation-
dc.subjectengineering profession-
dc.subjectforeign language-
dc.titleПедагогічні умови формування професійної спрямованості майбутнього інженера в процесі вивчення іноземної мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
молотай.pdf83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.