Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6631
Назва: Основные направления разработки методического обеспечения маркетингового подхода в управлении предприятиями теплоснабжения
Автори: Полуянов, Владимир Петрович
Полуянов, Володимир Петрович
Poluyanov, Vladimir Petrovich
Полуянова, Елена Ивановна
Полуянова, Олена Іванівна
Poluyanova, Helena Ivanivna
Запорожан, Наталья Въячеславовна
Запорожан, Наталія В'ячеславівна
Zaporozhan, Natalia Vyacheslavovna
Ключові слова: Маркетинг
Маркетинговый подход
Рынок
Управление
marketing
marketing Approach
market
management
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету
Бібліографічний опис: Вісник Хмельницького національного університету. Т 3. Економічні науки. - 2009.-№5.-С.103-105
Серія/номер: Економічні науки;Т 3. № 5
Короткий огляд (реферат): Розглянуті підходи різних авторів до визначення суті маркетингу, його концепцій і функцій. Обґрунтована можливість адаптації функцій маркетингового управління до діяльності підприємств теплопостачання. Сформульовані основні напрямки розробки методичного забезпечення функцій маркетингового управління стосовно підприємств теплопостачання.
Опис: The approaches of the various authors to definition of essence of marketing, its concepts and functions are considered. The opportunity of adaptation of functions of marketing management to activity of the heat-delivering enterprises is proved. The basic directions of development of methodical maintenance of functions of marketing management with reference to the heatdelivering enterprises are formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6631
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.