Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6631
Название: Основные направления разработки методического обеспечения маркетингового подхода в управлении предприятиями теплоснабжения
Авторы: Полуянов, Владимир Петрович
Полуянов, Володимир Петрович
Poluyanov, Vladimir Petrovich
Полуянова, Елена Ивановна
Полуянова, Олена Іванівна
Poluyanova, Helena Ivanivna
Запорожан, Наталья Въячеславовна
Запорожан, Наталія В'ячеславівна
Zaporozhan, Natalia Vyacheslavovna
Ключевые слова: Маркетинг
Маркетинговый подход
Рынок
Управление
marketing
marketing Approach
market
management
Дата публикации: 2009
Издательство: Вісник Хмельницького національного університету
Библиографическое описание: Вісник Хмельницького національного університету. Т 3. Економічні науки. - 2009.-№5.-С.103-105
Серия/номер: Економічні науки;Т 3. № 5
Краткий осмотр (реферат): Розглянуті підходи різних авторів до визначення суті маркетингу, його концепцій і функцій. Обґрунтована можливість адаптації функцій маркетингового управління до діяльності підприємств теплопостачання. Сформульовані основні напрямки розробки методичного забезпечення функцій маркетингового управління стосовно підприємств теплопостачання.
Описание: The approaches of the various authors to definition of essence of marketing, its concepts and functions are considered. The opportunity of adaptation of functions of marketing management to activity of the heat-delivering enterprises is proved. The basic directions of development of methodical maintenance of functions of marketing management with reference to the heatdelivering enterprises are formulated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6631
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.