Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35570
Назва: Моніторинг якості наукових досліджень з англійської філології учнів — членів МАН
Автори: Піскурська, Ганна Вікторівна
Попова, Оксана Володимирівна
Ключові слова: Мала академія наук
науково‑дослідницька робота
тема
мета
завдання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київ : Національний центр «Мала академія наук України»
Бібліографічний опис: Піскурська Г. В. Моніторинг якості наукових досліджень з англійської філології учнів — членів МАН /Г. В. Піскурська, О. В. Попова // SCIENTIFIC NOTES OF JUNIOR ACADEMY OF SCIENCES OF UKRAINE. - Київ : Національний центр «Мала академія наук України», 2025. - № 1 (32). - С. 47 - 55.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі організації науково‑дослідної роботи з обдарованою молоддю в системі МАН України. Наголошено, що робота над філологічним дослідженням має важливе пізнавальне значення, оскільки учні розширюють власні уявлення про різні явища, пізнають себе та навколишній світ через мову й слово. Мета статті полягає у проведенні оцінювання якості робіт учасників Всеукраїнського конкурсу-захисту науково‑дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України 2022–2024 рр. у секції «Англійська мова та англомовна література». Під час моніторингу було виконано три завдання: проаналізовано сучасні тенденції щодо вибору тем учнівських досліджень, визначено головні недоліки й типові помилки в написанні дослідницьких робіт, представлених на І і ІІ етапах Конкурсу, надано рекомендації щодо підвищення якості робіт. Виявлено, що найбільш популярними серед учасників ІІІ етапу Конкурсу були дослідження з дискурсології, семантики і перекладознавства, недостатньо дослідженими залишились теми, пов’язані з гендерною лінгвістикою, літературознавством, фразеологією. Встановлено, що формулювання теми, мети і завдань — це найбільш складні етапи виконання роботи для учнів. Поширеними є помилки, пов’язані з занадто широким формулюванням теми або мети, розбиттям мети на підпункти, порушенням логіки постановки завдань. Практичною компонентою статті є рекомендації щодо усунення недоліків під час підготовки учнівської науково‑дослідницької роботи. Наведено ресурси для пошуку актуальних тем та виявлення сучасних трендів у лінгвістичних дослідженнях, запропоновано мовні конструкції для формулювання мети, описано основні типи завдань і правила їх постановки. Акцентовано на необхідності взаємодії загальноосвітнього закладу, МАН України та ЗВО як обов’язкової умови, що стимулюватиме розвиток дослідницьких умінь обдарованої дитини та забезпечить високий рівень виконання пошуково‑дослідницької роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35570
ISSN: 2618-0529
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Електрон_Naukovi_Zapysk-47-55.pdf421,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.