Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35570
Назва: | Моніторинг якості наукових досліджень з англійської філології учнів — членів МАН |
Автори: | Піскурська, Ганна Вікторівна Попова, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | Мала академія наук науково‑дослідницька робота тема мета завдання |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Київ : Національний центр «Мала академія наук України» |
Бібліографічний опис: | Піскурська Г. В. Моніторинг якості наукових досліджень з англійської філології учнів — членів МАН /Г. В. Піскурська, О. В. Попова // SCIENTIFIC NOTES OF JUNIOR ACADEMY OF SCIENCES OF UKRAINE. - Київ : Національний центр «Мала академія наук України», 2025. - № 1 (32). - С. 47 - 55. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній проблемі організації науково‑дослідної роботи з обдарованою молоддю в системі МАН України. Наголошено, що робота над філологічним дослідженням має важливе пізнавальне значення, оскільки учні розширюють власні уявлення про різні явища, пізнають себе та навколишній світ через мову й слово. Мета статті полягає у проведенні оцінювання якості робіт учасників Всеукраїнського конкурсу-захисту науково‑дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України 2022–2024 рр. у секції «Англійська мова та англомовна література». Під час моніторингу було виконано три завдання: проаналізовано сучасні тенденції щодо вибору тем учнівських досліджень, визначено головні недоліки й типові помилки в написанні дослідницьких робіт, представлених на І і ІІ етапах Конкурсу, надано рекомендації щодо підвищення якості робіт. Виявлено, що найбільш популярними серед учасників ІІІ етапу Конкурсу були дослідження з дискурсології, семантики і перекладознавства, недостатньо дослідженими залишились теми, пов’язані з гендерною лінгвістикою, літературознавством, фразеологією. Встановлено, що формулювання теми, мети і завдань — це найбільш складні етапи виконання роботи для учнів. Поширеними є помилки, пов’язані з занадто широким формулюванням теми або мети, розбиттям мети на підпункти, порушенням логіки постановки завдань. Практичною компонентою статті є рекомендації щодо усунення недоліків під час підготовки учнівської науково‑дослідницької роботи. Наведено ресурси для пошуку актуальних тем та виявлення сучасних трендів у лінгвістичних дослідженнях, запропоновано мовні конструкції для формулювання мети, описано основні типи завдань і правила їх постановки. Акцентовано на необхідності взаємодії загальноосвітнього закладу, МАН України та ЗВО як обов’язкової умови, що стимулюватиме розвиток дослідницьких умінь обдарованої дитини та забезпечить високий рівень виконання пошуково‑дослідницької роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35570 |
ISSN: | 2618-0529 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Електрон_Naukovi_Zapysk-47-55.pdf | 421,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.