Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35570
Title: Моніторинг якості наукових досліджень з англійської філології учнів — членів МАН
Authors: Піскурська, Ганна Вікторівна
Попова, Оксана Володимирівна
Keywords: Мала академія наук
науково‑дослідницька робота
тема
мета
завдання
Issue Date: 2025
Publisher: Київ : Національний центр «Мала академія наук України»
Citation: Піскурська Г. В. Моніторинг якості наукових досліджень з англійської філології учнів — членів МАН /Г. В. Піскурська, О. В. Попова // SCIENTIFIC NOTES OF JUNIOR ACADEMY OF SCIENCES OF UKRAINE. - Київ : Національний центр «Мала академія наук України», 2025. - № 1 (32). - С. 47 - 55.
Abstract: Статтю присвячено актуальній проблемі організації науково‑дослідної роботи з обдарованою молоддю в системі МАН України. Наголошено, що робота над філологічним дослідженням має важливе пізнавальне значення, оскільки учні розширюють власні уявлення про різні явища, пізнають себе та навколишній світ через мову й слово. Мета статті полягає у проведенні оцінювання якості робіт учасників Всеукраїнського конкурсу-захисту науково‑дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України 2022–2024 рр. у секції «Англійська мова та англомовна література». Під час моніторингу було виконано три завдання: проаналізовано сучасні тенденції щодо вибору тем учнівських досліджень, визначено головні недоліки й типові помилки в написанні дослідницьких робіт, представлених на І і ІІ етапах Конкурсу, надано рекомендації щодо підвищення якості робіт. Виявлено, що найбільш популярними серед учасників ІІІ етапу Конкурсу були дослідження з дискурсології, семантики і перекладознавства, недостатньо дослідженими залишились теми, пов’язані з гендерною лінгвістикою, літературознавством, фразеологією. Встановлено, що формулювання теми, мети і завдань — це найбільш складні етапи виконання роботи для учнів. Поширеними є помилки, пов’язані з занадто широким формулюванням теми або мети, розбиттям мети на підпункти, порушенням логіки постановки завдань. Практичною компонентою статті є рекомендації щодо усунення недоліків під час підготовки учнівської науково‑дослідницької роботи. Наведено ресурси для пошуку актуальних тем та виявлення сучасних трендів у лінгвістичних дослідженнях, запропоновано мовні конструкції для формулювання мети, описано основні типи завдань і правила їх постановки. Акцентовано на необхідності взаємодії загальноосвітнього закладу, МАН України та ЗВО як обов’язкової умови, що стимулюватиме розвиток дослідницьких умінь обдарованої дитини та забезпечить високий рівень виконання пошуково‑дослідницької роботи.
URI: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35570
ISSN: 2618-0529
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Електрон_Naukovi_Zapysk-47-55.pdf421,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.