Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34658
Назва: Оптимізація навчання фундаментальним дисциплінам у вищому технічному навчальному закладі
Автори: Сергієнко, Людмила Григорівна
Ключові слова: фундаментальна підготовка
фізика
оптимізація навчання
інтегративний характер
Дата публікації: 2018
Видавництво: Суми : СумДПУ
Бібліографічний опис: Сергієнко, Л.Г. Оптимізація навчання фундаментальним дисциплінам у вищому технічному навчальному закладі / Л.Г. Сергієнко // Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 28 листопада 2018 р. – Суми : СумДПУ, 2018. – С. 50-53.
Короткий огляд (реферат): Процес підготовки фахівців в даний час носить настільки інтегративний характер, що його вдосконалення в цілому не може бути ефективним і стійким, якщо оптимізація обмежиться тільки якоїсь однієї сферою роботи вищого технічного навчального закладу. Отже, для оптимізації навчального процесу, на наш погляд, необхідні: - тісний контакт навчального і виховного процесів; - проблемно-цільове планування змісту дисциплін, орієнтоване на модель фахівця; - успішна передача викладачами кафедр свого особистого досвіду в поєднанні з академічним викладом програмного матеріалу; - активне використання всіх видів розвиваючого (наприклад, проблемного, контекстного) навчання, що зводить в один комплекс творчі та репродуктивні процеси, які стирають межу між теоретичної та практичної підговками майбутнього фахівця, а також багато іншого.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34658
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
(!)НАНО_2018.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.