Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34334
Title: Формування інноваційної стратегії компанії в умовах турбулентного бізнес-середовища
Other Titles: Formation of an innovative strategy of the company in the minds of a turbulent business environment
Authors: Чеглакова, Катерина Віталіївна
Keywords: інновація
innovation
інноваційна активність
оцінка ефективності
інноваційні стратегії
енергетична корпорація
стратегія лідерства
бізнес-процеси
innovation activity
efficiency assessment
innovation strategy
energy corporation
leadership strategy
business processes
Issue Date: May-2023
Publisher: Луцьк: ДонНТУ
Citation: Чеглакова, К. В. Формування інноваційної стратегії компанії в умовах турбулентного бізнес-середовища / К.В. Чеглакова / / Випускна кваліфікаційна робота … «магістр» за спеціальністю 073 Менеджмент (освітня програма «Бізнес-адміністрування»). – Луцьк: ДВНЗ ДонНТУ, 2023. – 123 с.
Abstract: В роботі проведено аналіз теоретичних основ формування стратегій управління інноваціями на промислових підприємствах, проаналізовано сутність та складники поняття «інновація», «інноваційна стратегія», проаналізовано існуючі види інноваційних стратегій, розглянуто особливості застосування інноваційних стратегій енергетичних компаній. Досліджено виробничо-господарську та інноваційну діяльність енергетичної компанії АТ «ДТЕК Донецькі електромережі», здійснено оцінку інноваційних активностей досліджуваної компанії. Запропоновано напрями підвищення інноваційної активності досліджуваної компанії з використанням бізнес-моделі та визначено набір стратегій, а також здійснено оцінку ефективності запропонованих інноваційних стратегій.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34334
Appears in Collections:ОС "Магістр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 Cheglakova K. V._master_2023.pdf6,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.