Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32800
Назва: Особливості використання blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine
Автори: Цололо, Сергій Олексійович
Яблоков, І.І.
Ключові слова: Unreal Engine
Blueprints
Дата публікації: 2019
Видавництво: Львов
Бібліографічний опис: Яблоков, І.І. Особливості використання blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine / І.І. Яблоков, С.О. Цололо // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина ІV) : матеріали міжнар. наук.-практич. конф. м. Львів, 13-14 листопада 2019 р. – Львів, 2019. – С. 41-43.
Короткий огляд (реферат): В роботі описано основні принципи та особливості використання Blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine. Розроблений ігровий додаток складається із 10 основних креслень різних типів, що описують організацію меню гри та усі аспекти ігрового процесу. Серед можливих подальших вдосконалень можна відмітити розширення анімації персонажу, введення параметру здоров’я персонажу та додавання ворогів. Усі ці вдосконалення передбачають додавання нових Blueprint.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32800
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.