Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32800
Title: Особливості використання blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine
Authors: Цололо, Сергій Олексійович
Яблоков, І.І.
Keywords: Unreal Engine
Blueprints
Issue Date: 2019
Publisher: Львов
Citation: Яблоков, І.І. Особливості використання blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine / І.І. Яблоков, С.О. Цололо // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина ІV) : матеріали міжнар. наук.-практич. конф. м. Львів, 13-14 листопада 2019 р. – Львів, 2019. – С. 41-43.
Abstract: В роботі описано основні принципи та особливості використання Blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine. Розроблений ігровий додаток складається із 10 основних креслень різних типів, що описують організацію меню гри та усі аспекти ігрового процесу. Серед можливих подальших вдосконалень можна відмітити розширення анімації персонажу, введення параметру здоров’я персонажу та додавання ворогів. Усі ці вдосконалення передбачають додавання нових Blueprint.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32800
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.