Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31479
Назва: Дослідження системи маркетингової логістики торговельних підприємств
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Конько, Михайло Вікторович
Ключові слова: логістична складова, маркетингова логістика, концепції, діяльність, торговельні підприємства
Дата публікації: 2019
Видавництво: м. Запоріжжя, 2019. С. 43-50.
Бібліографічний опис: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Наука та інновації-2019: теорія, методологія та практика»
Короткий огляд (реферат): Логістична діяльність підприємства торгівлі охоплює традиційні сфери закупівельної, збутової, внутрішньовиробничої (виробничі за своєю суттю та специфічні за формою торгово-технологічні процеси в межах торговельних об’єктів), складської, транспортної, інформаційної логістики, управління замовленнями та управління запасами, формування інфраструктури логістичних процесів (визначення потреби в об’єктах оптової та роздрібної торгівлі, планування їх розвитку та розміщування на полігоні обслуговування, забезпечення технічного оснащення торговельних об’єктів), а також організаційно-управлінську діяльність зі створення та управління цією системою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31479
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конько-Коференция Логос.pdf3,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.