Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31479
Title: Дослідження системи маркетингової логістики торговельних підприємств
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Конько, Михайло Вікторович
Keywords: логістична складова, маркетингова логістика, концепції, діяльність, торговельні підприємства
Issue Date: 2019
Publisher: м. Запоріжжя, 2019. С. 43-50.
Citation: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Наука та інновації-2019: теорія, методологія та практика»
Abstract: Логістична діяльність підприємства торгівлі охоплює традиційні сфери закупівельної, збутової, внутрішньовиробничої (виробничі за своєю суттю та специфічні за формою торгово-технологічні процеси в межах торговельних об’єктів), складської, транспортної, інформаційної логістики, управління замовленнями та управління запасами, формування інфраструктури логістичних процесів (визначення потреби в об’єктах оптової та роздрібної торгівлі, планування їх розвитку та розміщування на полігоні обслуговування, забезпечення технічного оснащення торговельних об’єктів), а також організаційно-управлінську діяльність зі створення та управління цією системою.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31479
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конько-Коференция Логос.pdf3,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.