Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30918
Назва: Розвиток методів оцінки ефективності формування органі-заційної та інформаційної моделі маркетингової агенції
Автори: Попова, Ольга Юріївна
Сазонець, О.М.
Рашман, Б.Г
Ключові слова: маркетингова агенція
маркетингова послуга
ефективність
оцінювання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Проблеми та перспективи забез-печення стабільного соціально-економічного розвитку: Збірник наукових праць Донецького дер-жавного університету управлін-ня
Серія/номер: ;Том XVII. – Вип. 299.
Короткий огляд (реферат): Наведені підходи дозволяють комплексно представити у вартісному вимірі характеристичні властивості ефективності формування організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції. Використання наведеного методичного підходу до оцінювання ефективності формування організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції з позиції статики та динаміки забезпечує дотримання ряду принципів управління, ключовими серед яких є комплексність та системність в реалізації бізнес-процесів, що проявляється в оптимальному з позиції часу, вартості та обсягів залученні інформації та розподілу функціональних обов’язків виробників маркетингової послуги. При цьому стає можливими попередження негативних наслідків втрати керованості у вигляді збільшення прямих та непрямих витрат, зниження ціни ситуації настання ризику втрат. Це дозволить підвищити ефективність управління та приймати рішення, що максимізують міру успішності реалізації місії маркетингової агенції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30918
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рашман.pdf1,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.