Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30918
Title: Розвиток методів оцінки ефективності формування органі-заційної та інформаційної моделі маркетингової агенції
Authors: Попова, Ольга Юріївна
Сазонець, О.М.
Рашман, Б.Г
Keywords: маркетингова агенція
маркетингова послуга
ефективність
оцінювання
Issue Date: 2016
Publisher: Проблеми та перспективи забез-печення стабільного соціально-економічного розвитку: Збірник наукових праць Донецького дер-жавного університету управлін-ня
Series/Report no.: ;Том XVII. – Вип. 299.
Abstract: Наведені підходи дозволяють комплексно представити у вартісному вимірі характеристичні властивості ефективності формування організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції. Використання наведеного методичного підходу до оцінювання ефективності формування організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції з позиції статики та динаміки забезпечує дотримання ряду принципів управління, ключовими серед яких є комплексність та системність в реалізації бізнес-процесів, що проявляється в оптимальному з позиції часу, вартості та обсягів залученні інформації та розподілу функціональних обов’язків виробників маркетингової послуги. При цьому стає можливими попередження негативних наслідків втрати керованості у вигляді збільшення прямих та непрямих витрат, зниження ціни ситуації настання ризику втрат. Це дозволить підвищити ефективність управління та приймати рішення, що максимізують міру успішності реалізації місії маркетингової агенції.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30918
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рашман.pdf1,87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.