Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30535
Назва: УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ.
Автори: Мирошниченко, Ганна
Ключові слова: конкурентоспроможність, якість
Дата публікації: 14-тра-2019
Видавництво: Актуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів. Збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю факультету економіки та менеджтенту ДонНТУ. Т.4 . Секція IV: Теорія і практика сучасного менеджменту (13-14 травня 2019 р., м. Покровськ) / Уклад. Мирошниченко Г.Б. – Покровськ: ДонНТУ, 2019. – 143 с.
Серія/номер: ;c 59-62
Короткий огляд (реферат): Одним із пріоритетних чинників управління конкурентоспроможності українських підприємств є підвищення якості не лише як продукту та результату ринкової діяльності підприємства, а як іманентний процес постійного самовдосконалення підприємства та його структурних одиниць
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30535
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.