Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26225
Title: Методологія оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку.
Other Titles: Методология оценки конкурентоспособности продукции на потребительском рынке.
Methodology of an assessment of goods competitiveness in the consumer market.
Authors: Ярим-Агаєв О.М.
Письменний О.А.
Ярым-Агаев А.Н.
Письменный А.А.
Keywords: конкурентоспроможність товару, споживчий ринок, характеристики товару, критерій, частка ринку.
конкурентоспособность товара, потребительский рынок, характеристики товара, критерий, доля рынка.
goods competitiveness, consumer market, goods characteristics, criterion, market share.
Issue Date: 2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Ярим-Агаєв О.М. Методологія оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку/ О.М. Ярим-Агаєв, О.А. Письменний // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. - Донецьк: ДонНТУ, 2012. – C.14-19.
Abstract: Стаття присвячена методології оцінки рівня конкурентоспроможності продукції споживчого ринку на основі маркетингового критерію. У якості критерію конкурентоспроможності товару запропоновано використовувати частку товару на ринку, що дає змогу інтерпретувати вплив показника конкурентоспроможності на результати роботи підприємства. Запропоновано методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку на основі визначення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, яка дозволяє врахувати нееквівалентність сприйняття споживачами економічних та неекономічних характеристик товару.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26225
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf329,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.