Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23983
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Інші назви: Теоретические основы дистанционного обучения будущих учителей физической культуры в зарубежной и отечественной литературе
Theoretical bases of remote training of the future teachers of physical training in the foreign and domestic literature
Автори: БАТІЩЕВА, М.Р.
Батищева, М. Р.
Batishcheva, M. R.
Ключові слова: remote training
a hardware
flowing
boundary and total control
synchronous and asynchronous systems
дистанционное обучение
техническое оснащение
текущий, рубежный и итоговый контроль
синхронная и асинхронная системы
дистанційне навчання
технічне оснащення
поточний, рубіжний та підсумковий контроль
синхронна та асинхронна системи
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто теоретичні засади дистанційного навчання майбутніх учителів фізичної у вищих фізкультурних навчальних закладах: класифікацію найбільш поширених теорій; підходи до організації; значущість спілкування; модель дистанційного навчання у вищій школі в межах модульної дидактичної системи; форми передачі знань і контролю; навчання у синхронних та асинхронних системах; технічне оснащення; класифікації типів реалізації окремих елементів організації дистанційного навчання та його методи; поточний, рубіжний та підсумковий контроль у дистанційному навчанні.
Опис: The next theoretical principles of remote training of the future teachers physical in the higher sports educational institutions are considered in research: a classification of the most widespread theories; approaches to the organization; the importance of dialogue, model of remote training at the higher school within modular didactic system; forms of transfer of knowledge and control, training in synchronous and asynchronous systems; technical equipment; classifications of types of realization of separate elements of the organization of remote training and its methods; flowing, boundary and total control in remote training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23983
Розташовується у зібраннях:Випуск 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
batisheva.pdf202,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.