Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23782
Title: МЕТОДОЛОГІЯ ГАРМОНІЇ І КОНЦЕПЦІЯ «ЗОЛОТОЇ ПРОПОРЦІЇ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ
Other Titles: Методология гармонии и концепция «золотой пропорции» в педагогической психологии
Methodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychology
Authors: КОЛЯДА, М.Г.
Kolyada, M.
Keywords: harmony
«gold proportion»
numbers Fibonacci
гармония
«золотая пропорция»
числа Фибоначчи
гармонія
«золота пропорція»
числа Фібоначчі
Issue Date: 2010
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Abstract: У статті розглядається методологія гармонії і концепція «золотої пропорції» у педагогічній психології. Автор наводить докази ефективного використання «золотої пропорції» і чисел Фібоначчі у педагогічній психології.
Description: In articles the methodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychology is considered. The author furnishs proofs of an effective utilization of «gold proportion» and numbers Фибоначчи in pedagogical psychology.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23782
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
koljada.pdf138,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.