Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23782
Назва: МЕТОДОЛОГІЯ ГАРМОНІЇ І КОНЦЕПЦІЯ «ЗОЛОТОЇ ПРОПОРЦІЇ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ
Інші назви: Методология гармонии и концепция «золотой пропорции» в педагогической психологии
Methodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychology
Автори: КОЛЯДА, М.Г.
Kolyada, M.
Ключові слова: harmony
«gold proportion»
numbers Fibonacci
гармония
«золотая пропорция»
числа Фибоначчи
гармонія
«золота пропорція»
числа Фібоначчі
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається методологія гармонії і концепція «золотої пропорції» у педагогічній психології. Автор наводить докази ефективного використання «золотої пропорції» і чисел Фібоначчі у педагогічній психології.
Опис: In articles the methodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychology is considered. The author furnishs proofs of an effective utilization of «gold proportion» and numbers Фибоначчи in pedagogical psychology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23782
Розташовується у зібраннях:Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
koljada.pdf138,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.