Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22885
Назва: Исследования спроса как основа развития предприятия
Інші назви: Marketing Research as a Springboard for Successful Target Production
Дослідження попиту як основа розвитку підприємства
Автори: Кратт, О.А.
Панжар, А.И.
Kratt, O.A.
Panzhar, A.I.
Кратт, О.А.
Панжар, О.І.
Ключові слова: спрос продукции
demand for production
машиностроительное предприятие
machine building enterprise
рынок сбыта
sales market
реализованная продукция
products sold
выручка от реализации
sales proceeds
договор на поставку
vendor contract
Дата публікації: 2001
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 26 - Донецьк, ДонНТУ, 2001.
Короткий огляд (реферат): Представлены основные положения методики исследования спроса продукции машиностроительных предприятий. Использование данной методики позволяет осуществлять деятельность предприятий с учетом выбора приоритетных рынков сбыта.
Опис: The paper presents basic techniques of reseach of demand on machine building works' output. The use of these techniques gives the management a powerful tool to run the works more effectively due to the priority practice of marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22885
Розташовується у зібраннях:Випуск 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
84-93.pdf7,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.