Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22885
Title: Исследования спроса как основа развития предприятия
Other Titles: Marketing Research as a Springboard for Successful Target Production
Дослідження попиту як основа розвитку підприємства
Authors: Кратт, О.А.
Панжар, А.И.
Kratt, O.A.
Panzhar, A.I.
Кратт, О.А.
Панжар, О.І.
Keywords: спрос продукции
demand for production
машиностроительное предприятие
machine building enterprise
рынок сбыта
sales market
реализованная продукция
products sold
выручка от реализации
sales proceeds
договор на поставку
vendor contract
Issue Date: 2001
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 26 - Донецьк, ДонНТУ, 2001.
Abstract: Представлены основные положения методики исследования спроса продукции машиностроительных предприятий. Использование данной методики позволяет осуществлять деятельность предприятий с учетом выбора приоритетных рынков сбыта.
Description: The paper presents basic techniques of reseach of demand on machine building works' output. The use of these techniques gives the management a powerful tool to run the works more effectively due to the priority practice of marketing.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22885
Appears in Collections:Випуск 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84-93.pdf7,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.