Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/186
Title: Институционализация синергии логисто-маркетинга
Authors: Самостроенко, Г.М.
Прокофьев, А.В.
Keywords: эффективность управления
management efficiency
логистика
logistics
институционализация
institutionalization
маркетинг
marketing
логисто-маркетинг
Issue Date: 2007
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 31 - 3 (117). - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 78 - 81
Series/Report no.: Економічна;15
Abstract: Проблема отношений логистики и маркетинга рассматривается как средство повышения эффективности управления.
Description: The problem of relations of logistics and marketing seen as a tool to improve management effectiveness.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/186
Appears in Collections:Випуск 31 - 3 (117)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.