Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/17777
Название: Проблема визначення поняття "гендерний підхід" у сучасній науці та освіті
Авторы: Дороніна, Т.О.
Ключевые слова: гендерний підхід
gender approach
гендерна освіта
gender education
навчально-виховний процес
educational process
статеві розходження
sex differences
Дата публикации: 2009
Издательство: ДонНТУ
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Краткий осмотр (реферат): У статті зроблено спробу визначити поняття "гендерний підхід " у педагогіці на основі аналізу існуючих тлумачень даного поняття. Автор доходить висновку, що гендерний підхід в освіті не обмежується врахуванням природних відмінностей учнів, а являє собою комплекс педагогічних умов, дотримання яких сприятиме формуванню дійсно гармонійної особистості.
Описание: An attempt to give determination to the concept of "gender approach " in pedagogics on the basis of analysis of existent interpretations of this concept is done in the article. The author comes to conclusion that a gender approach in education is not limited with the account of natural pupils' differences and this complex of pedagogical terms promote to the forming of indeed harmonic personality.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17777
Располагается в коллекциях:Випуск 3(145)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
doronina.pdf69,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.