Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17676
Назва: | Когнітивні умови формування пізнавальної самостійності майбутнього вчителя в процесі вивчення іноземної мови |
Автори: | Сіняговська, І.Ю. |
Ключові слова: | когнітивні умови cognitive conditions технологія навчання technology training вивчення іноземної мови learning a foreign language педагогічні умови pedagogical conditions |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначається и теоретично обґрунтовується сукупність багатокомпонентних когнітивних умов, які в процесі вивчення іноземної мови сприяють формуванню пізнавальної самостійності майбутнього вчителя: інтенсифікація процесу навчання і засвоєння знань; забезпечення варіативності змісту навчання у контексті діяльності майбутнього вчителя. |
Опис: | The article deals with some actual problems concerning the formation of future teacher cognitive self-directed activities in the process of foreign language studies: cognitive self-directed activities as intensification of the studying process and gaining knowledge, providing variety contents of future teachers' activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17676 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sinjagovskaj.pdf | 62,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.