Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17676
Title: Когнітивні умови формування пізнавальної самостійності майбутнього вчителя в процесі вивчення іноземної мови
Authors: Сіняговська, І.Ю.
Keywords: когнітивні умови
cognitive conditions
технологія навчання
technology training
вивчення іноземної мови
learning a foreign language
педагогічні умови
pedagogical conditions
Issue Date: 2009
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Abstract: У статті визначається и теоретично обґрунтовується сукупність багатокомпонентних когнітивних умов, які в процесі вивчення іноземної мови сприяють формуванню пізнавальної самостійності майбутнього вчителя: інтенсифікація процесу навчання і засвоєння знань; забезпечення варіативності змісту навчання у контексті діяльності майбутнього вчителя.
Description: The article deals with some actual problems concerning the formation of future teacher cognitive self-directed activities in the process of foreign language studies: cognitive self-directed activities as intensification of the studying process and gaining knowledge, providing variety contents of future teachers' activity.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17676
Appears in Collections:Випуск 3(145)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sinjagovskaj.pdf62,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.