Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17676
Title: | Когнітивні умови формування пізнавальної самостійності майбутнього вчителя в процесі вивчення іноземної мови |
Authors: | Сіняговська, І.Ю. |
Keywords: | когнітивні умови cognitive conditions технологія навчання technology training вивчення іноземної мови learning a foreign language педагогічні умови pedagogical conditions |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Abstract: | У статті визначається и теоретично обґрунтовується сукупність багатокомпонентних когнітивних умов, які в процесі вивчення іноземної мови сприяють формуванню пізнавальної самостійності майбутнього вчителя: інтенсифікація процесу навчання і засвоєння знань; забезпечення варіативності змісту навчання у контексті діяльності майбутнього вчителя. |
Description: | The article deals with some actual problems concerning the formation of future teacher cognitive self-directed activities in the process of foreign language studies: cognitive self-directed activities as intensification of the studying process and gaining knowledge, providing variety contents of future teachers' activity. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17676 |
Appears in Collections: | Випуск 3(145) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sinjagovskaj.pdf | 62,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.