Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16680
Назва: | Критерії ефективного постійного професійного розвитку вчителів у Великій Британії |
Автори: | Бойко, В.В. |
Ключові слова: | постійний професійний розвиток continuous professional development британські педагоги British teachers підготовка педагогічних кадрів training of teachers безперервна освіта continuing education |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається поняття «постійний професійний розвиток» в розумінні британських педагогів та визначаються критерії його ефективності. |
Опис: | The article deals with the concept of "continuous professional development" in terms of British teachers and the criteria of its effectiveness. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16680 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бойко.pdf | 80,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.