Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16680
Назва: Критерії ефективного постійного професійного розвитку вчителів у Великій Британії
Автори: Бойко, В.В.
Ключові слова: постійний професійний розвиток
continuous professional development
британські педагоги
British teachers
підготовка педагогічних кадрів
training of teachers
безперервна освіта
continuing education
Дата публікації: 2008
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається поняття «постійний професійний розвиток» в розумінні британських педагогів та визначаються критерії його ефективності.
Опис: The article deals with the concept of "continuous professional development" in terms of British teachers and the criteria of its effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16680
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бойко.pdf80,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.