Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11172
Назва: | Статистична оцінка швидкісного режиму двигунів автобусів в міських умовах експлуатації |
Інші назви: | Статистическая оценка скоростного режима двигателей автобусов в городских условиях эксплуатации Statistical Estimation of Bus Engine Speed Mode in the Urban Operation Conditions |
Автори: | Нємий, С.В. Данило, О.Я. Немый, С.В. Данило, О.Я. Nemyi, S.V. Danilo, O.Ya. |
Ключові слова: | ДВИГУН: ШВИДКІСНИЙ РЕЖИМ ДВИГУНА СТАТИСТИКА ШВИДКІСНОГО РЕЖИМУ ШВИДКІСНИЙ РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ УМОВИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДВИГАТЕЛЬ: СКОРОСТНОЙ РЕЖИМ ДВИГАТЕЛЯ СТАТИСТИКА СКОРОСТНОГО РЕЖИМА СКОРОСТНОЙ РЕЖИМ ЭКСПЛУАТАЦИИ УСЛОВИЯ ЭКСПЛУАТАЦИИ ENGINE: ENGINE SPEED MODE SPEED MODE STATISTICS OPERATION SPEED MODE OPERATION CONDITIONS |
Дата публікації: | 2-вер-2011 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Нємий С.В. Статистична оцінка швидкісного режиму двигунів автобусів в міських умовах експлуатації / С.В. Нємий, О.Я. Данило // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 28-34. |
Короткий огляд (реферат): | Проведено експериментальні дослідження швидкісного режиму двигунів автобусів в міських умовах експлуатації, в результаті чого отримано і наведено відповідні статистичні дані та залежності, які можна використовувати при подальших теоретичних і експериментальних дослідженнях показників роботи автобусних двигунів, що залежать від їх швидкісного режиму експлуатації. Згідно з отриманими експериментальними даними статистичний розподіл обертів колінчастого вала двигунів автобусів в міських умовах експлуатації узгоджується із нормальним законом. |
Опис: | The experimental investigations of bus engine speed mode are carried out in the urban operation conditions. As a result the appropriate statistical data and dependences are received. They may be used in further theoretical and experimental investigations of bus engine operating indices which depend on the speed operation mode. According to the received experimental data the statistical distribution of crankshaft revolution of bus engine in the urban operation conditions conforms to the normal distribution. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11172 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2011-12) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нємий 28-34.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.