Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11172
Title: Статистична оцінка швидкісного режиму двигунів автобусів в міських умовах експлуатації
Other Titles: Статистическая оценка скоростного режима двигателей автобусов в городских условиях эксплуатации
Statistical Estimation of Bus Engine Speed Mode in the Urban Operation Conditions
Authors: Нємий, С.В.
Данило, О.Я.
Немый, С.В.
Данило, О.Я.
Nemyi, S.V.
Danilo, O.Ya.
Keywords: ДВИГУН: ШВИДКІСНИЙ РЕЖИМ ДВИГУНА
СТАТИСТИКА ШВИДКІСНОГО РЕЖИМУ
ШВИДКІСНИЙ РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
УМОВИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
ДВИГАТЕЛЬ: СКОРОСТНОЙ РЕЖИМ ДВИГАТЕЛЯ
СТАТИСТИКА СКОРОСТНОГО РЕЖИМА
СКОРОСТНОЙ РЕЖИМ ЭКСПЛУАТАЦИИ
УСЛОВИЯ ЭКСПЛУАТАЦИИ
ENGINE: ENGINE SPEED MODE
SPEED MODE STATISTICS
OPERATION SPEED MODE
OPERATION CONDITIONS
Issue Date: 2-Sep-2011
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Нємий С.В. Статистична оцінка швидкісного режиму двигунів автобусів в міських умовах експлуатації / С.В. Нємий, О.Я. Данило // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 28-34.
Abstract: Проведено експериментальні дослідження швидкісного режиму двигунів автобусів в міських умовах експлуатації, в результаті чого отримано і наведено відповідні статистичні дані та залежності, які можна використовувати при подальших теоретичних і експериментальних дослідженнях показників роботи автобусних двигунів, що залежать від їх швидкісного режиму експлуатації. Згідно з отриманими експериментальними даними статистичний розподіл обертів колінчастого вала двигунів автобусів в міських умовах експлуатації узгоджується із нормальним законом.
Description: The experimental investigations of bus engine speed mode are carried out in the urban operation conditions. As a result the appropriate statistical data and dependences are received. They may be used in further theoretical and experimental investigations of bus engine operating indices which depend on the speed operation mode. According to the received experimental data the statistical distribution of crankshaft revolution of bus engine in the urban operation conditions conforms to the normal distribution.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11172
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:№1 (2011-12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нємий 28-34.pdf1,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.