Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10676
Назва: КРИТЕРІЇ І ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ВУГІЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
Інші назви: CRITERIA AND PRINCIPLES OF MARKET OF COAL PRODUCTS SEGMENTATION ARE AT REGIONAL LEVEL
Автори: Худолей, Олег Геннадьевич
Ключові слова: Критерии, принципы, маркетинг, рынок, сегментирование, уголь, регион
Criteria, principles, marketing, market, segmenting, coal, region
Дата публікації: 2003
Видавництво: Вісник українського державного університету водного господарства та природокористування
Бібліографічний опис: Серія Економіка, - 2003. 698 с.– С. 342-346.
Короткий огляд (реферат): Приведено класичний маркетинговий підхід до розробки критеріїв і принципів сегментування ринку вугільної продукції на регіональному рівні. Позначено принципи сегментування ринку вугілля і запропоновані найбільш ймовірні показники по яких доцільно робити позициювання вугільної продукції з метою створення конкурентної переваги. Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10676
Розташовується у зібраннях:Худолей О.Г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 3.doc52 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.