Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10676
Title: КРИТЕРІЇ І ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ВУГІЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
Other Titles: CRITERIA AND PRINCIPLES OF MARKET OF COAL PRODUCTS SEGMENTATION ARE AT REGIONAL LEVEL
Authors: Худолей, Олег Геннадьевич
Keywords: Критерии, принципы, маркетинг, рынок, сегментирование, уголь, регион
Criteria, principles, marketing, market, segmenting, coal, region
Issue Date: 2003
Publisher: Вісник українського державного університету водного господарства та природокористування
Citation: Серія Економіка, - 2003. 698 с.– С. 342-346.
Abstract: Приведено класичний маркетинговий підхід до розробки критеріїв і принципів сегментування ринку вугільної продукції на регіональному рівні. Позначено принципи сегментування ринку вугілля і запропоновані найбільш ймовірні показники по яких доцільно робити позициювання вугільної продукції з метою створення конкурентної переваги. Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10676
Appears in Collections:Худолей О.Г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УДК 3.doc52 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.