Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10536
Назва: Індивідуально-ціннісний підхід до розвиваючої освіти студентів в університеті непедагогічного профілю
Автори: Серьожникова, Р.К.
Ключові слова: студент
індивідуально-ціннісний підхід
Я
профільні дисципліни
викладач
I
student
teacher
specialized subjects
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основи розвиваючого навчання, обумовленого вдосконалюванням соціального Я, професійного Я та Я реального, гармонізацією індивідуального й суб'єктивного досвіду студента, що забезпечено індивідуально-ціннісним підходом, орієнтованим на створення умов (креативного середовища) для творчого різнобічного розвитку студентів - майбутніх викладачів профільних дисциплін
Опис: The article covers the basics of developmental education, due tj the improvement of the social I am, I am a professional and I am a real, the harmonization of individual and subjective exepirience of the student, secured personal-value approach, aimed at creating conditions (creative environments) for versatile creative development of students - future teachers of specialized subjects
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10536
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сережникова.pdf161,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.