Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10536
Title: Індивідуально-ціннісний підхід до розвиваючої освіти студентів в університеті непедагогічного профілю
Authors: Серьожникова, Р.К.
Keywords: студент
індивідуально-ціннісний підхід
Я
профільні дисципліни
викладач
I
student
teacher
specialized subjects
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Abstract: У статті розглядаються основи розвиваючого навчання, обумовленого вдосконалюванням соціального Я, професійного Я та Я реального, гармонізацією індивідуального й суб'єктивного досвіду студента, що забезпечено індивідуально-ціннісним підходом, орієнтованим на створення умов (креативного середовища) для творчого різнобічного розвитку студентів - майбутніх викладачів профільних дисциплін
Description: The article covers the basics of developmental education, due tj the improvement of the social I am, I am a professional and I am a real, the harmonization of individual and subjective exepirience of the student, secured personal-value approach, aimed at creating conditions (creative environments) for versatile creative development of students - future teachers of specialized subjects
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10536
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
сережникова.pdf161,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.