Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10144
Назва: | Психолого-педагогічні підходи до визначення поняття "валеологічна компетентність майбутніх учителів" |
Автори: | Бондаренко, О.М. |
Ключові слова: | валеологічна компетентність збереження здоров'я valeological competence teacher |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність розв'язання проблеми збереження здоров'я підрастаючого покоління набуває у сучасних умовах державного значення. У зв'язку з цим особливу роль має здійснення системи підготовки майбутніх педагогів, яка б забезпечила формування валеологічної компетентності сучасної молодої людини. Важливим є з'ясування суті поняття "валеологічна компетентність майбутніх учителів" |
Опис: | The necessity of the solving of the problem concerning the strengthening of the new generation health nowadays acquires more and more importance. In relation to this a considerable place is given to the professional training of future teachers, who will provide the formation of the valeological competence in youth. The understanding of such a notion as "valeological competence of the future teachers" is worth paying attention to |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10144 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бондаренко.pdf | 98,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.