Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10144
Title: Психолого-педагогічні підходи до визначення поняття "валеологічна компетентність майбутніх учителів"
Authors: Бондаренко, О.М.
Keywords: валеологічна компетентність
збереження здоров'я
valeological competence
teacher
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Abstract: Необхідність розв'язання проблеми збереження здоров'я підрастаючого покоління набуває у сучасних умовах державного значення. У зв'язку з цим особливу роль має здійснення системи підготовки майбутніх педагогів, яка б забезпечила формування валеологічної компетентності сучасної молодої людини. Важливим є з'ясування суті поняття "валеологічна компетентність майбутніх учителів"
Description: The necessity of the solving of the problem concerning the strengthening of the new generation health nowadays acquires more and more importance. In relation to this a considerable place is given to the professional training of future teachers, who will provide the formation of the valeological competence in youth. The understanding of such a notion as "valeological competence of the future teachers" is worth paying attention to
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10144
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
бондаренко.pdf98,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.