Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9576
Назва: Влияние микрогеометрических характеристик поверхностей на максимальную температуру гра-ничных масляных слоев между гильзой цилиндра и поршневым кольцом дизеля
Інші назви: Вплив мікрогеометричних характеристик поверхонь на максимальну температуру гранічних масляних шарів між гільзой циліндра та поршневим кільцем дизеля
Influence of the Surface Microgeometric Characteristics on the Peak Temperature of the Boundary Oil Layer Between a Cylinder Sleeve and a Diesel Piston Ring
Автори: Заренбин, Владимир Георгиевич
Мищенко, Николай Иванович
Колесникова, Татьяна Николаевна
Петренко, Д.П.
Заренбін, Володимир Георгійович
Міщенко, Микола Іванович
Колеснікова, Тетяна Миколаївна
Петренко, Д.П.
Zarenbin, V.G.
Mishchenko, N.I.
Kolesnikova, T.N.
Petrenko, D.P.
Ключові слова: ДИЗЕЛЬНЫЙ ДВИГАТЕЛЬ
ТРЕНИЕ
ГИЛЬЗА ЦИЛИНДРА — ПОРШНЕВОЕ КОЛЬЦО
ШЕРОХОВАТОСТЬ
ТЕМПЕРАТУРА МАСЛЯНОЙ ПЛЕНКИ
ДИЗЕЛЬНИЙ ДВИГУН
ТЕРТЯ
ГІЛЬЗА ЦИЛІНДРА — ПОРШНЕВЕ КІЛЬЦЕ
ШОРСТКІСТЬ
ТЕМПЕРАТУРА МАСЛЯНОЇ ПЛІВКИ
DIESEL ENGINE
FRICTION
CYLINDER SLEEVE — PISTON RING
ROUGHNESS
OIL FILM TEMPERATURE
Дата публікації: 18-гру-2009
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Заренбин В.Г. Влияние микрогеометрических характеристик поверхностей на максимальную температуру гра-ничных масляных слоев между гильзой цилиндра и поршневым кольцом дизеля / В.Г. Заренбин, Н.И. Мищенко, Т.Н. Колесникова, Д.П. Петренко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 11-14.
Короткий огляд (реферат): Кратко изложены результаты численного исследования влияния микрогеометрических характеристик на максимальную температуру граничных масляных слоев в трибосопряжении гильза цилиндра — поршневое кольцо дизеля. В исследовании широко варьировались параметры шероховатости поверхностей, а также продолжительность трения. Результаты расчетов показывают, что изменение значений радиусов вершин и максимальной высоты микронеровностей профиля приводит к заметному изменению максимальной температуры поверхностей трения в сопряженной паре. Сопоставление этих результатов с взятыми из различных источников экспериментальными данными о характеристиках пары трения гильза цилиндра — поршневое кольцо приводит к вполне удовлетворительному их согласию.
Опис: The computational investigation results of the microgeometric characteristics influence on the peak temperature of boundary oil layers in the tribounit: a cylinder sleeve — a diesel piston ring are briefly stated. In the study the parameters of the surface roughness and friction time are widely varied. Calculation results show that values change of the asperity summit radius and the overall height of the profile microroughnesses lead to the peak temperature evident change of the friction surfaces in the conjugate pair. These results comparison with the experimental data taken from various sources about friction pair characteristics: cylinder sleeve — piston ring leads to their quite satisfactory fit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9576
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заренбин.pdf405,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.