Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6454
Назва: Совершенствование метода проверки коэффициента трения между канатами и футеровкой канатоведущего шкива на шахтных подъемных установках
Інші назви: Удосконалення методу перевірки коефіцієнта тертя між канатами та футерівкою канатоведучого шківа на шахтних підйомних установках.
Perfection of the Method for Determining the Coefficient of Friction between the Ropes and Lining Traction on Mining Hoists.
Автори: Трибухин, В.А.
Трібухін, В.А.
Tribuchin, V.
Ключові слова: шахтная подъемная установка
безопасность эксплуатации
футеровка приводного шкива
коэффициент трения
испытание предохранительного тормоза
математическое моделирование
шахтна підйомна установка
безпека експлуатації
футерівка привідного шківа
коефіцієнт тертя
випробування запобіжного гальма
математичне моделювання
mining hoist
safe operation
lining drive pulley
friction coefficient
testing safety brakes
mathematical modeling
Дата публікації: 23-жов-2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Випуск 20(176), серія гірничо-електромеханічна. - Донецьк: ДВНЗ «Дон- НТУ», 2010.- 174 с.
Короткий огляд (реферат): Предложен новый способ определения коэффициента трения между канатами и футеровкой канатоведущего шкива. Коэффициент трения является важным параметром, определяющим безопасность эксплуатации и допустимую грузоподъемность подъемных сосудов. В основе метода лежит сочетание натурных испытаний и численного имитационного моделирования подъемной установки в режимах предохранительного торможения. Метод позволяет более объективно и точно определять фактическую величину коэффициента трения в условиях конкретной подъемной установки.
Опис: A new method for determining the coefficient of friction between the ropes and lining traction is offered. The coefficient of friction is an important parameter that determines the safety of operation and allowable load capacity of lifting vessels. Method is based on a combination of field tests and numerical simulation of the lift installation in a safety mode of inhibition. Method allows us to more objectively and accurately determine the actual value of the coefficient of friction in a particular lift installation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6454
Розташовується у зібраннях:Випуск 20(176)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V. Tribuchin.pdf275,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.