Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5896
Назва: Концепция идеальной позиции торговой марки и сущность позиционирования
Автори: Кендюхов, А.В.
Постерникова, Е.А.
Ключові слова: торговая марка
позиционирование
идеальная позиция
ideal position
trademark
positioning
Дата публікації: 2005
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 100-2 - Донецьк, ДонНТУ, 2005. - С. 167-173
Серія/номер: Економічна;23
Короткий огляд (реферат): Проанализированы основные подходы к определению сущности позиционирования торговой марки; обоснована концепция идеальной позиции торговой марки, на основании чего раскрыто содержание позиционирования как целевого процесса.
Опис: The article analyzes the main approaches to definition of essence of positioning of the brand; the concept of the ideal position of the trademark, on the basis of what the contents of the positioning of the target process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5896
Розташовується у зібраннях:Випуск 100-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
100-2_23.pdf176,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.