Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5896
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКендюхов, А.В.-
dc.contributor.authorПостерникова, Е.А.-
dc.date.accessioned2012-02-28T11:50:50Z-
dc.date.available2012-02-28T11:50:50Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 100-2 - Донецьк, ДонНТУ, 2005. - С. 167-173en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5896-
dc.descriptionThe article analyzes the main approaches to definition of essence of positioning of the brand; the concept of the ideal position of the trademark, on the basis of what the contents of the positioning of the target process.-
dc.description.abstractПроанализированы основные подходы к определению сущности позиционирования торговой марки; обоснована концепция идеальной позиции торговой марки, на основании чего раскрыто содержание позиционирования как целевого процесса.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;23-
dc.subjectторговая маркаen_US
dc.subjectпозиционированиеen_US
dc.subjectидеальная позиция-
dc.subjectideal position-
dc.subjecttrademark-
dc.subjectpositioning-
dc.titleКонцепция идеальной позиции торговой марки и сущность позиционированияen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Випуск 100-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100-2_23.pdf176,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.