Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35259
Назва: ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Інші назви: IMPLEMENTATION OF MARKETING STRATEGIES AT THE ENTERPRISE
Автори: Сімшаг, Карина Сергіївна
Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: сучасний бізнес
ключові проблеми
стратегії
маркетинговий менеджмент
ринок
ефективність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Луцьк : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Сімшаг К.С. Впровадження стратегій маркетингу на підприємстві / К.С. Сімшаг, О.В. Мізіна // Наукові досягнення та відкриття сучасної молоді: зб. матер.ІІІ Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених, 29 травня 2024 року. – Луцьк : ДВНЗ «ДонНТУ», 2024. – С.82-85.
Короткий огляд (реферат): У сучасному бізнесі ключовими проблемами для будь-якої компанії є її зростання, досягнення лідерства на ринку та отримання конкурентних переваг у майбутньому. Тому особливо важливим стає вдосконалення управління компаніями з використанням принципів менеджменту та маркетингу, реалізація стратегічного підходу до діяльності через маркетинговий менеджмент. Завдання маркетингового менеджменту виконуються шляхом впровадження конкретних процедур управління маркетингом на підприємстві. Застосування сучасних стратегій у маркетинговій діяльності підприємства має сенс у тих галузях економіки, де поки не досягнуті значні успіхи, але є потенціал для розвитку. Таким чином, належне створення маркетингового менеджменту на будь-якому підприємстві, незалежно від його галузі та форми власності, є важливою необхідністю та гарантією ефективної присутності на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35259
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Наукові відкриття Сімшаг_витяг.pdf3,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.