Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35259
Title: ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Other Titles: IMPLEMENTATION OF MARKETING STRATEGIES AT THE ENTERPRISE
Authors: Сімшаг, Карина Сергіївна
Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: сучасний бізнес
ключові проблеми
стратегії
маркетинговий менеджмент
ринок
ефективність
Issue Date: 2024
Publisher: Луцьк : ДонНТУ
Citation: Сімшаг К.С. Впровадження стратегій маркетингу на підприємстві / К.С. Сімшаг, О.В. Мізіна // Наукові досягнення та відкриття сучасної молоді: зб. матер.ІІІ Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених, 29 травня 2024 року. – Луцьк : ДВНЗ «ДонНТУ», 2024. – С.82-85.
Abstract: У сучасному бізнесі ключовими проблемами для будь-якої компанії є її зростання, досягнення лідерства на ринку та отримання конкурентних переваг у майбутньому. Тому особливо важливим стає вдосконалення управління компаніями з використанням принципів менеджменту та маркетингу, реалізація стратегічного підходу до діяльності через маркетинговий менеджмент. Завдання маркетингового менеджменту виконуються шляхом впровадження конкретних процедур управління маркетингом на підприємстві. Застосування сучасних стратегій у маркетинговій діяльності підприємства має сенс у тих галузях економіки, де поки не досягнуті значні успіхи, але є потенціал для розвитку. Таким чином, належне створення маркетингового менеджменту на будь-якому підприємстві, незалежно від його галузі та форми власності, є важливою необхідністю та гарантією ефективної присутності на ринку.
URI: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35259
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_Наукові відкриття Сімшаг_витяг.pdf3,26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.