Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667
Назва: | Методологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі |
Автори: | Сергієнко, Людмила Григорівна |
Ключові слова: | принципи методології проблемне навчання сучасні фахівці вищий технічний навчальний заклад |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Покровськ : ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Сергієнко, Л.Г. Методологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі / Л.Г. Сергієнко // Проблеми гірничої технології : зб. наук. праць. - Покровськ: ДонНТУ, 2018. – С.86 – 88. |
Короткий огляд (реферат): | В даній роботі розглянуті питання методологічного поняття та змісту проблемного навчання у вищому технічному навчальному закладі. Сьогодні є всі підстави стверджувати про наявність протиріччя методологій в науковій і практичній діяльності суспільства, з одного боку, і в галузі освіти - з іншого. Необхідно відзначити, що домінуючою ланкою в освіті залишається методологія, заснована на принципі, який освячений століттями: передача тим, кого ми навчаємо, певного, передбаченого навчальною програмою, обсягу інформації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667 |
ISBN: | 978-966-377-204-2 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників кафедри ВМФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник РРКК 2018 (!).pdf | 5,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.