Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667
Назва: Методологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі
Автори: Сергієнко, Людмила Григорівна
Ключові слова: принципи методології
проблемне навчання
сучасні фахівці
вищий технічний навчальний заклад
Дата публікації: 2018
Видавництво: Покровськ : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Сергієнко, Л.Г. Методологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі / Л.Г. Сергієнко // Проблеми гірничої технології : зб. наук. праць. - Покровськ: ДонНТУ, 2018. – С.86 – 88.
Короткий огляд (реферат): В даній роботі розглянуті питання методологічного поняття та змісту проблемного навчання у вищому технічному навчальному закладі. Сьогодні є всі підстави стверджувати про наявність протиріччя методологій в науковій і практичній діяльності суспільства, з одного боку, і в галузі освіти - з іншого. Необхідно відзначити, що домінуючою ланкою в освіті залишається методологія, заснована на принципі, який освячений століттями: передача тим, кого ми навчаємо, певного, передбаченого навчальною програмою, обсягу інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667
ISBN: 978-966-377-204-2
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник РРКК 2018 (!).pdf5,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.