Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667
Title: Методологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі
Authors: Сергієнко, Людмила Григорівна
Keywords: принципи методології
проблемне навчання
сучасні фахівці
вищий технічний навчальний заклад
Issue Date: 2018
Publisher: Покровськ : ДонНТУ
Citation: Сергієнко, Л.Г. Методологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі / Л.Г. Сергієнко // Проблеми гірничої технології : зб. наук. праць. - Покровськ: ДонНТУ, 2018. – С.86 – 88.
Abstract: В даній роботі розглянуті питання методологічного поняття та змісту проблемного навчання у вищому технічному навчальному закладі. Сьогодні є всі підстави стверджувати про наявність протиріччя методологій в науковій і практичній діяльності суспільства, з одного боку, і в галузі освіти - з іншого. Необхідно відзначити, що домінуючою ланкою в освіті залишається методологія, заснована на принципі, який освячений століттями: передача тим, кого ми навчаємо, певного, передбаченого навчальною програмою, обсягу інформації.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667
ISBN: 978-966-377-204-2
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник РРКК 2018 (!).pdf5,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.