Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34664
Назва: | Дидактичні засади активізації процесу навчання у вищому технічному навчальному закладі |
Автори: | Сергієнко, Людмила Григорівна Сухініна, Анна |
Ключові слова: | дидактика вищої школи активізація процесу навчання створення сприйнятливих умов навчання: викладач-студент |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Бахмут : ГІІМ |
Бібліографічний опис: | Сухініна, А. Дидактичні засади активізації процесу навчання у вищому технічному навчальному закладі / А. Сухініна, Л.Г. Сергієнко // Вісник студентського наукового товариства Горлівського інституту іноземних мов: зб. наук. праць : у 2 т. - Бахмут : ГІІМ, 2020. - Т. 2. Літературознавство. Історія. Педагогіка. Методика. Психологія. – С. 272-273. |
Короткий огляд (реферат): | Колектив кафедри «Вищої математики і фізики» Державного вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» здійснює фундаментальне навчання студентів молодших курсів, тому ми приділяємо багато уваги цілеспрямованому розвитку пізнавальної активності й самостійності студентів. Проблема, як правило, вирішується на трьох рівнях: загально дидактичному [1, с. 201–215], методичному та організаційному. Першочергові зусилля спрямовані на створення продуманої системи узгоджених дій «викладач-студент», які відбуваються на лекційних, практичних, лабораторних заняттях, а також організації самостійної роботи студентів у позаурочний час. Чітко визначені з математичної точки зору завдання всіх учасників цієї роботи. Ці завдання поглиблено аналізуються та детально обговорюються на методичній комісії кафедри разом із студентами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34664 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників кафедри ВМФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вісник_Бахмут_ГІІМ_том2_2020.pdf | 10,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.