Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34664
Title: Дидактичні засади активізації процесу навчання у вищому технічному навчальному закладі
Authors: Сергієнко, Людмила Григорівна
Сухініна, Анна
Keywords: дидактика вищої школи
активізація процесу навчання створення сприйнятливих умов навчання: викладач-студент
Issue Date: 2020
Publisher: Бахмут : ГІІМ
Citation: Сухініна, А. Дидактичні засади активізації процесу навчання у вищому технічному навчальному закладі / А. Сухініна, Л.Г. Сергієнко // Вісник студентського наукового товариства Горлівського інституту іноземних мов: зб. наук. праць : у 2 т. - Бахмут : ГІІМ, 2020. - Т. 2. Літературознавство. Історія. Педагогіка. Методика. Психологія. – С. 272-273.
Abstract: Колектив кафедри «Вищої математики і фізики» Державного вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» здійснює фундаментальне навчання студентів молодших курсів, тому ми приділяємо багато уваги цілеспрямованому розвитку пізнавальної активності й самостійності студентів. Проблема, як правило, вирішується на трьох рівнях: загально дидактичному [1, с. 201–215], методичному та організаційному. Першочергові зусилля спрямовані на створення продуманої системи узгоджених дій «викладач-студент», які відбуваються на лекційних, практичних, лабораторних заняттях, а також організації самостійної роботи студентів у позаурочний час. Чітко визначені з математичної точки зору завдання всіх учасників цієї роботи. Ці завдання поглиблено аналізуються та детально обговорюються на методичній комісії кафедри разом із студентами.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34664
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник_Бахмут_ГІІМ_том2_2020.pdf10,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.