Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34238
Назва: Теоретико-методологічні засади формування лінгвокультурної компетентності майбутніх фахівців
Автори: Попова, О. В.
Ключові слова: лінгвокультурологія
лінгвокультурологічний підхід
лінгвокультурема
лінгвокультурологічна компетенція
Дата публікації: тра-2023
Видавництво: Покровськ: ДВНЗ Доннту
Бібліографічний опис: Попова, О.В. Теоретико-методологічні засади формування лінгвокультурної компетентності майбутніх фахівців / О.В. Попова // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія» № 1 (22), 2018
Серія/номер: Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія»;
Короткий огляд (реферат): Теоретичні проблеми сучасної освіти тісно пов’язані з розробкою методології в області формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Методологія дозволяє ґрунтовно вивчити процес або явище, визначає загальну систему теоретичних знань, провідних принципів та шляхів реалізації наукового дослідження. Сучасні глобалізаційні процеси обумовлюють нові напрямки теоретичних досліджень, ведуть до переосмислення традиційних дослідницьких методів і методологічних підходів. Пріоритетним стає теоретичне узагальнення знань, накопичених у практиці взаємодії культур, розкриття механізмів міжкультурної взаємодії та чинників, що сприяють адекватному розумінню відмінностей і культурних цінностей інших народів, а також проектування процесу відповідної підготовки майбутніх фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34238
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попова_ДонНТУ_секція1.docx24,12 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.