Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34238
Title: | Теоретико-методологічні засади формування лінгвокультурної компетентності майбутніх фахівців |
Authors: | Попова, О. В. |
Keywords: | лінгвокультурологія лінгвокультурологічний підхід лінгвокультурема лінгвокультурологічна компетенція |
Issue Date: | May-2023 |
Publisher: | Покровськ: ДВНЗ Доннту |
Citation: | Попова, О.В. Теоретико-методологічні засади формування лінгвокультурної компетентності майбутніх фахівців / О.В. Попова // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія» № 1 (22), 2018 |
Series/Report no.: | Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія»; |
Abstract: | Теоретичні проблеми сучасної освіти тісно пов’язані з розробкою методології в області формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Методологія дозволяє ґрунтовно вивчити процес або явище, визначає загальну систему теоретичних знань, провідних принципів та шляхів реалізації наукового дослідження. Сучасні глобалізаційні процеси обумовлюють нові напрямки теоретичних досліджень, ведуть до переосмислення традиційних дослідницьких методів і методологічних підходів. Пріоритетним стає теоретичне узагальнення знань, накопичених у практиці взаємодії культур, розкриття механізмів міжкультурної взаємодії та чинників, що сприяють адекватному розумінню відмінностей і культурних цінностей інших народів, а також проектування процесу відповідної підготовки майбутніх фахівців. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34238 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Попова_ДонНТУ_секція1.docx | 24,12 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.