Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27001
Назва: ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ»
Автори: Шульгіна, Т.С.
Ключові слова: маркетинг персоналу
комплекс
новий рівень
розвитку
сутності категорії
аналіз
Дата публікації: 2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27001
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри управління персоналом і економіка праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Suljgna.pdf68,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.