Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23938
Назва: ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГІВ ЯК ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Інші назви: Профессиональное развитие педагогов как психолого- педагогическая проблема
Professional development of teachers as a psychological and pedagogical problem
Автори: СЛІПІЧ, Ю. В.
Слипич, Ю.В.
Slipich, I.V.
Ключові слова: professional development of teachers
uninterrupted education
formal
informal education
профессиональное развитие педагогов
непрерывное образование
формальное
неформальное обучение
професійний розвиток педагогів
неперервна освіта
формальне навчання
неформальне навчання
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню питання професійного розвитку педагогів в контексті неперервної освіти через призму світових процесів. Виділена структура професійного розвитку педагогів та окреслені його характерні риси.
Опис: The article is devoted to clearing up the question of the professional development of teachers within the context of uninterrupted education through the prism of the world process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23938
Розташовується у зібраннях:Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
slipich.pdf148,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.