Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/23938
Title: ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГІВ ЯК ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Other Titles: Профессиональное развитие педагогов как психолого- педагогическая проблема
Professional development of teachers as a psychological and pedagogical problem
Authors: СЛІПІЧ, Ю. В.
Слипич, Ю.В.
Slipich, I.V.
Keywords: professional development of teachers
uninterrupted education
formal
informal education
профессиональное развитие педагогов
непрерывное образование
формальное
неформальное обучение
професійний розвиток педагогів
неперервна освіта
формальне навчання
неформальне навчання
Issue Date: 2010
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Abstract: Стаття присвячена висвітленню питання професійного розвитку педагогів в контексті неперервної освіти через призму світових процесів. Виділена структура професійного розвитку педагогів та окреслені його характерні риси.
Description: The article is devoted to clearing up the question of the professional development of teachers within the context of uninterrupted education through the prism of the world process.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23938
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
slipich.pdf148,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.